Hallo - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

Hallo

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 Augustus 2012 | Denemarken, Videbæk

Gisteren morgen ben ik om 5 uur weer begonnen met melken samen met Mathijs. Daarna zijn we gaan voeren. toen zijn we naar iemand toe gereden voor onderdelen voor een afvoerbuis en putje om het water achter de sleufsilo's weg je laten lopen. Dat was een uur rijden dus heb ik weer wat omgeving gezin van Denemarken. er stonden daar wel veel bomen en weinig boerderijen. savonds heb ik het jongvee en de droge koeien nog gevoerd en een kalf biest gegeven. Vanmorgen heb ik tot half 9 uit geslapen en daarna geholpen met voeren. rond 12 uur kwam Thijs Moerenhout hier en hebben we op mijn stage een rondje gelopen. Toen zijn we even langs marc beltjens gereden en daarna naar zijn stage en daar een rondje gelopen. Het was vandaag weer een keer droog en een beetje zonnig weer.

De groeten

• 27 Augustus 2012 - 21:12

Pa,ma En Lieke:

Hoi Thijs,
    Wij zijn blij dat je het zo naar je zin hebt op je stage.
    Fijn dat je zo gastvrij ontvangen bent bij de fam. Cobelens
    Leuk dat je gisteren met Thijs Moerenhout nog wat bedrijven hebt kunnen bezoeken.
    Dat is wat gezelliger met z'n tweeën toch

nog veel plezier

groetjes pa,ma en Lieke