Hallo allemaal - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Blijf op de hoogte en volg Thijs

24 Augustus 2012 | Denemarken, Videbæk

Gisteren morgen zijn we om half 6 begonnen om melk te scheppen dat verliep goed. dan staan we wel met 4 man in de carousel want 2 man doet gewoon melken en Mathijs en ik deden melkscheppen. daarna zijn we gaan voeren. smiddags gingen we voor een 2 de hands trekker kijken en de verkoper zei dat die er nog stond maar toen we daar naar een 1 uur rijden aan kwamen was die er niet en was die al eerder verkocht. Dat was wel minder maar heb ik wel veel van Denemarken gezien onderweg. Vanmorgen ben ik ook weer om 5 uur uit bed gegaan om te melken. toen heb ik de schuur droog geschaafd want die was door het vele regen onder water gelopen. Vanmiddag was het kinder feestje van Lotte en dat is toch vermoeiender dan ik dacht al die kinderen een beetje bij elkaar houden en opletten.

Groeten Thijs

• 25 Augustus 2012 - 07:33

Tante Marina:

Hey Thijs, Zo te horen heb je het goed naar je zin daar en is Denemarken een mooi land. Ik vind het leuk om dit allemaal te lezen. Haha leuk met die kinderen hé. Veel plezier en een fijne, gezellige en leerzame stagetijd verder. Groetjes van Jan, Pauline, oom René en tante Marina