de laatste week gaat snel - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu de laatste week gaat snel - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

de laatste week gaat snel

Blijf op de hoogte en volg Thijs

18 September 2012 | Denemarken, Videbæk

maandag morgen ben ik begonnen met melken. om 5 uur uit bed gegaan. daarna heb ik de koeien en droge koeien gevoerd. Toen heb ik olex even geholpen met kalfjes voeren hoe dat allemaal moet. daarna hebben we nog wat slangen vervangen in de melkstal. smiddags kwam marc beltjens een dekstier halen voor bij zijn melkkoeien. die liep hier bij het jongvee en toen hebben we bij erik waar nog jongvee staat een stier hierheen gehaald want daar staan ook 2 stieren. daarna nog even aan verslagen gewerkt. en savonds na het eten ben ik op de bank gaan liggen en ben ik er heel de avond niet meer afgeweest omdat ik moe was ja ben om 9uur gaan slapen.

vanmorgen weer om 5 uur begonnen met melken daarna heb ik de koeien en droge koeien en jongvee gevoerd. daarna ben ik aan me stage verslagen begonnen tot van eind van de middag. en vanavond nog een kalf biest gegeven en in een hok gedaan want die was geboren.

de groeten

• 20 September 2012 - 21:51

Tante Marina:

Hej Thijs,

Graag gedaan. Je staat trouwens mooi op de foto's. Ik zie dat je het naar je zin hebt want je straalt. Ga je in een mooie kerk nog een kaarsje aansteken voor een behouden thuiskomst?

Alvast een goede reis toegewenst en tot ziens.

Groetjes van ons allemaal

• 21 September 2012 - 18:22

Monique :

Ha Thijs,

op de valreep nog even een laatste berichtje voordat je terugreist. Heb nog mooi even je laatste stukjes en foto's gelezen. Alvast een goede reis terug!

groeten,
    Monique Botermans