Hallo - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

Hallo

Blijf op de hoogte en volg Thijs

22 Augustus 2012 | Denemarken, Videbæk

Maandag morgen heb ik met Igor (een medewerker) kalfjes verzet er staan ongeveer 100 stuks op een bedrijf 2 km verder op ze staan daar vanaf 5 of 6 maanden tot ongeveer 18 maanden en dan rijden we ze met de vee wagen terug naar huis. en smiddags heb ik nog een kalverenstal zuiver gespoten. dinsdag heb ik tot 8 uur uitgeslapen omdat het de planning was veel stro tot laat binnen te rijden want hij ging vandaag regenen maar er waren nog maar 20 pakken geperst en de loonwerker had eerst niet meer tijd en om 22 uur werd het stro al iets te vochtig dus hebben we niet meer kunnen persen. en vanacht en vandaag is er in totaal al 42 mm gevallen dus duurt wel even voordat het stro geperst word. Vanavond hebben we melk geschept en morgen ochtend weer. We hebben 215 koeien geschept.

groeten

• 23 Augustus 2012 - 21:30

Sjef En Annie:

hallo thijs die regen die daar gevallen is kunnen wij hier ook wel gebruiken volgens de berichten komt het eraan nog veel plezier en een leerzame stage gewenst en tot ziens in tiggelt

• 29 Augustus 2012 - 11:25

Oma En Opa Rutten:

Hoi Thijs
    met oma het ga je goed af daar denk ik om te mogen werken bij zijn groot bedrijf
    opa zegt ook al van net iets voor thijs leuk voor jou allemaal andere dingen doen
    daar kun je straks weer iets uit gebruiken als je thuis bent
    bij ons is het alledagen ons gangetje vanmorgen sporten vanmiddag fietsen
    zo is ook iedere dag anders mooi weer paar buien gehad in het weekend
    we kunnen volop genieten van de nazomer
    nou Thijs geniet van je bedrijf en omge3ving en ook van opa
    lieve groetjes Opa en Oma Rutten