Hallo allemaal - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Blijf op de hoogte en volg Thijs

19 Augustus 2012 | Denemarken, Videbæk

De afgelopen dagen is het hier best warm en vandaag helemaal. Vrijdag avond naar het eten heb ik nog wat stenen en steenpuin opgeruimd wat nog tussen het zand naast de mestsilo daar moet nog gras gezaaid worden. Toen ik daar mee bezig was hoorde ik een koe loeien in de potstal en daar ben ik toen gaan kijken. Er was er een aan het kalven en het kalf zat achterste voren en er zat een poot terug maar mathijs en ik kregen die poot niet terug dus hebben we geprobeerd het kalf er zo uit te trekken en dat is gelukt het kalf leefde gelukkig nog. zaterdag ochtend ben ik om kwart over 5 begonnen met de koeien in de wachtruimte doen en de boxen te strooien. Daarna ben ik gaan helpen bij het melken. Toen hebben ik voor vaarzen nog wat halsbanden gemaakt en die vaarzen in de potstal gedaan. zaterdag middag was verjaardag van Lotte en Maike Cobelens toen kwam er visite toen hebbe we de helemiddag in de tuin gezeten want het was toch veel te warm om te werken. 'S avonds de kalfjes nog drinken gegeven. vandaag uitgeslapen en smiddags kwam er ook nog visite en weer in de tuin gezeten daarna ben ik stro gaan halen we hebben vanavond nog 69 pakken binnen gereden en dat was weer me zondag.

groetjes Thijs

  • 20 Augustus 2012 - 16:10

    Jos En Maria:

    Thijs, ons berichtje staat bij 16-08 foutje last van de warmte denk ik.Groetjes

  • 21 Augustus 2012 - 12:01

    Monique:

    Ha Thijs,

    fijn te lezen dat de autoreis zo in je eentje toch goed is verlopen! En je bent al aardig druk. lees ik! Meteen vol aan het werk, maar op wat voor bedrijf zit je? Hoe groot is het bijvoorbeeld en wie werken er allemaal? Heb je verder een vast dag-/weekritme en heb je bijv een vaste vrije dag?
    Of ga je nog eens bij klasgenoten of op andere bedrijven kijken binnekort? In ieder geval veel plezier en ga zo door!

    groeten en tot binnekort (<1-2 wkn reageer ik weer)
    Monique Botermans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Videbæk

Stage Denemarken

Recente Reisverslagen:

23 September 2012

Weer thuis

21 September 2012

het zit er weer op.

18 September 2012

de laatste week gaat snel

16 September 2012

Het laatste weekend weer voorbij.

14 September 2012

Weekend
Thijs

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 965
Totaal aantal bezoekers 15959

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 22 September 2012

Stage Denemarken

Landen bezocht: