Het weekend is weer voorbij - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu Het weekend is weer voorbij - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

Het weekend is weer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Thijs

02 September 2012 | Denemarken, Videbæk

gisteren morgen ben ik begonnen met de koeien te voeren. daarna ben ik de kalfjes gaan drinken geven. Toen hebben we nog wat koeien naar de potstal verzet. en de potstal op gestrooid. Ik wilde daarna een wagen die we hadden geleend voor het stro rijden terug brengen maar toen brak de v-snaar van de case. dus daar moet eerst nog even een nieuwe v-snaar voor gehaald worden. en was ik maar om gedraaid. smiddags hebben we rustig aan gedaan en savonds heb ik de kalfjes weer drinken gegeven. vanmorgen heb ik eerst uit geslapen en ben daarnaa naar william gereden en hebben daar op stage bedrijf rond gekeken en nog even gezeten en zijn naar mijn stage gereden om daar rond te kijken. Daarna zijn william en ik uiteten geweest bij de pizzaria in kibaek. Toen gingen we even langs thijs moerenhout zijn stage om te kijken of ze al klaar waren met graskuilen. Hij was net klaar hebben daar nog even een rondje gelopen en hebben toen bij mij in het huisje boer zoekt vrouw gekeken en toen heb ik william weer weg gebracht en dat was weer een gezellige zondag.

groeten Thijs