De aankomst - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu De aankomst - Reisverslag uit Videbæk, Denemarken van Thijs Vermeeren - WaarBenJij.nu

De aankomst

Blijf op de hoogte en volg Thijs

12 Augustus 2012 | Denemarken, Videbæk

Hallo iedereen,

Ik ben aan gekomen in Denemarken. De reis is goed verlopen. ik ben van morgen om half 9 met de auto alleen vertrokken. het was 850 km rijden. ik was hier vanavond om 7uur ik ben onderwerg een aantal keer gestopt om me benen te strekken en wat te eten. toen ik hier aan kwam hebben we even kennis gemaakt en hebben we een rondje over het bedrijf gelopen. daarna ben ik me spullen uit gaan pakken. en nu hebben we nog wat gedronken en gezeten en ga ik morgen beginnen hier eerst even mee lopen om te kijken hoe ze het hier allemaal doen.

Groetjes Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Videbæk

Stage Denemarken

Recente Reisverslagen:

23 September 2012

Weer thuis

21 September 2012

het zit er weer op.

18 September 2012

de laatste week gaat snel

16 September 2012

Het laatste weekend weer voorbij.

14 September 2012

Weekend
Thijs

Actief sinds 04 Juli 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 15959

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 22 September 2012

Stage Denemarken

Landen bezocht: